АНОТАЦІЯ

освітнього компоненту «Сучасні концепції глибинної психології»

освітньо-професійної програми 053 «Психологія»

підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр»

за спеціальністю 053 «Психологія»

 

М е т а освітнього компоненту «Сучасні концепції глибинної психології» - ознайомити із основами глибинної психології, теоретико-методологічними засадами та провідними напрямами глибинної психотерапії,  специфікою її організації та проведення, набуття професійної компетентності у сфері психотерапевтичної роботи; формування у студентів знань, вмінь та практичних навичок, необхідних для надання психологічної допомоги різним віковим групам.

 

Програма освітнього компоненту розділена на два змістові модулі:

Ø  Змістовий модуль 1. «Поняття глибинно-орієнтованої психотерапії. Психоаналі.».

Ø  Змістовий модуль 2. «Напрями глибинно-орієнтованої психотерапії. Аналітична психологія. Індивідуальна психологія. Символдрама».

П е р ш и й   з м і с т о в и й   м о д у л ь присвячений висвітленню загальних питань глибинно-орієнтованої психотерапії та психоаналізу: поведінковий та психодинамічний підходи. Підтримуюча та глибинна психотерапія. Поняття психоаналізу. Категоріальний апарат психоаналітичної теорії. Провідні психоаналітичні моделі. Стадії психосексуального розвитку. Методи психоаналізу.

Д р у г и й  з м і с т о в и й   м о д у л ь спрямований на ознайомлення з різними напрямами глибинно-орієнтованої психології та психотерапії, їх теоретичним та організаційним засадам, особливостям, показам та методичним підходам.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен демонструвати розуміння:

-       методологічних основ провідних концепцій та підходів глибинно-психологічного напряму;

-       сутності теоретичних і практичних аспектів глибинної психотерапії як галузі психологічних знань і виду психологічної практики,

-       провідних форм та методів, особливостей практичної реалізації глибинно-психологічних концепцій;

та бути здатним:

-    використовувати набуті знання при роботі з клієнтами на різних вікових етапах розвитку людини;

-    до використання сучасних методів, прийомів та технік психотерапіїї для диференційованого застосування їх у психологічній практиці;

-       отримати досвід практичної роботи з власним несвідомим;

-       отримати навички актуалізації та рефлексії власного пригніченого проблемного матеріалу, опанування провідних способів роботи з несвідомим матеріалом;

-        до оволодіння глибинно-психологічними стратегіями та прийомами розв'язання внутрішніх конфліктів.