АНОТАЦІЯ

освітнього компоненту «Ігротерапія»

освітньо-професійної програми 053 «Психологія»

підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр»

за спеціальністю 053 «Психологія»

 

М е т а освітнього компоненту «Ігротерапія» полягає в ознайомленні студентів з теоретико-методичними засадами та провідними напрямами ігрової психотерапії, з генезою та теретичними основами провідних концепцій та підходів ігротерапевтичного напряму; формуванні у студентів інтересу до опанування теоретичними і прикладними знаннями щодо реалізації методу ігрової терапії в роботі з дітьми та підлітками

Програма освітнього компоненту розділена на два змістові модулі:

Ø  Змістовий модуль 1. «Теоретичні основи ігрової терапії».

Ø  Змістовий модуль 2. «Організація та структурування процесу ігрової терапії».

П е р ш и й   з м і с т о в и й   м о д у л ь присвячений висвітленню загальних питань теорії дитячої гри; розкриттю особливостей гри як психотерапевтичного засобу, цілей і завдань ігротерапії. Представлено генезу ігрової терапії, її види та форми, провідні психологічні механізми корекційного впливу гри. Обґрунтовано порівняльну характеристику провідних напрямів ігротерапії.

Д р у г и й  з м і с т о в и й   м о д у л ь спрямований на ознайомлення здобувачів вищої освіти із організацією та структуруванням процесу ігрової психотерапії, терапевтичними обмеженнями в ігротерапії. Представлено вимоги до облаштування ігрової кімнати й техніки встановлення терапевтичних обмежень. Схарактеризовано підходи до класифікації іграшок і матеріалів.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен демонструвати розуміння:

-        системи теоретичних наукових положень та практичних підходів щодо організаційно-методичних основ процесу ігрової терапії;

-        провідні концептуальні підходи щодо видів і форм сучасної практики ігрової психотерапії;

-        принципів, правил і технік ігротерапевтичного процесу;

-        ефективності результатів ігрової терапії.

та бути здатним:

-     Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання

-     Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань

-     Обґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел.

-     Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника.