Мета реалізації освітнього компонента - сформувати у здобувачів освіти систему знань та умінь щодо закономірностей та особливостей процесу психологічного консультування як виду психологічної допомоги.

У результаті вивчення освітнього компонента здобувачі освіти повинні знати:

-          сутність психологічної допомоги у консультативному процесі;

-          види, завдання, методику та методологію психоконсультування;

-          етичні принципи, умови й чинники ефективного консультування;

-       особливості групового та індивідуального консультування;

-          методологічні інновації основних психотерапевтичних напрямів і шкіл;

-          сучасні новітні тенденції розвитку психологічного консультування й психотерапії.

вміти:

-          структурувати процес консультування;

-          проводити психологічне інтерв’ю;

-          визначити локус скарги і сформулювати запит клієнта;

-          аналізувати, ідентифікувати проблему клієнта та розробляти стратегію її вирішення;

-          застосовувати психотехнічні методи та прийоми відповідно до завдань кожної стадії консультування;

-          описувати і аналізувати консультативний випадок;

-          застосовувати психометричні методи в практиці психологічного консультування;

-          оцінювати показники ефективності консультативної роботи;

  • творчо підходити до вирішення навчальних консультативних ситуацій.