Мета реалізації
освітнього компонента - сформувати у здобувачів освіти систему знань та
умінь щодо закономірностей та особливостей процесу психологічного
консультування як виду психологічної допомоги.
У результаті вивчення освітнього компонента здобувачі освіти повинні знати:
- сутність психологічної допомоги у консультативному процесі;
- види, завдання, методику та методологію психоконсультування;
- етичні принципи, умови й чинники ефективного консультування;
- особливості групового та індивідуального консультування;
- методологічні інновації основних психотерапевтичних напрямів і шкіл;
- сучасні новітні тенденції розвитку психологічного консультування й психотерапії.
вміти:
- структурувати процес консультування;
- проводити психологічне інтерв’ю;
- визначити локус скарги і сформулювати запит клієнта;
- аналізувати, ідентифікувати проблему клієнта та розробляти стратегію її вирішення;
- застосовувати психотехнічні методи та прийоми відповідно до завдань кожної стадії консультування;
- описувати і аналізувати консультативний випадок;
- застосовувати психометричні методи в практиці психологічного консультування;
- оцінювати показники ефективності консультативної роботи;
- творчо підходити до вирішення навчальних консультативних ситуацій.
- Викладач: Главінська Олена