Мета та завдання навчальної дисципліни

1.             Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета навчальної  дисципліни  «Проєктна діяльність  y шкільномy кyрсі інформатики» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності: спеціальності  014 «Середня освіта предметної спеціальність 014.09 «Середня освіта (Інформатика)» галузі знань 01 Освіта /Педагогіка полягає у полягає у  розвитку знань, умінь та навичок з формування проєктів на уроках інформатики у трьох концептах її навчання : «Комп’ютер як напрямок науки», «Комп’ютер як інструмент» та «Комп’ютер у суспільстві» з  використання проєктних технологій у навчальному процесі, а саме під час конструювання навчальних проєктів в межах навчального предмету та міжпредметних проєктів.

Завдання:

1.     ознайомити із законодавчою базою, робочими програмами та підручниками з вивчення інформатичної освітньої галузі у закладах загальної середньої освіти та місцем проєктів у них;

2.     ознайомитися з основними характеристиками, викликами та перевагами проектних технологій у навчанні; ознайомитись зі структурою різних типів проектів: дослідницькі, творчі, ігрові та інформаційні;

3.     здобути практичні навички організації та реалізації різних типів проєктів в межах вивчення шкільного курсу інформатики у таких змістових лініях навчання як  «Інформація. Дані. Моделі», «Цифрові пристрої»», Цифрова творчість», «Безпека та відповідальність»;

4.     ознайомитися із історію виникнення проєктних технологій, типології проєктів, вивчення алгоритму виконання, захисту та оцінювання проєктів засобами інформаційно-комунікаційних технологій;

5.     розвивати навики уміння привселюдного захисту проєкту з наведення аргументів у його необхідності та практичному застосуванні;

6.     при укладанні проєктів працювати над удосконаленням навиків роботи у програмах Microsoft Office та  Google-документах , Google-формах, Google-сайтах та блогах, програмах зі штучним інтелектом.

7.     сформувати готовність до професійної самоосвіти, професійного становлення.