Навчальний курс «Гейміфікація в освітньому процесі» містить основи та методи використання інноваційних навчальних технологій, основаних на ігрових методах. Поширення гейміфікації в освітній практиці дозволяє розв’язувати низку проблем, пов’язаних із застосуванням елементів смарт-освіти, реалізацією принципів труднощів й доступності навчання, індивідуального підходу, оптимізації навчального процесу, а також підвищенням рівня зацікавленості предметом, формуванням уміння працювати в команді тощо.
Метою викладання навчального курсу є формування цифрових та пізнавальних компетенцій майбутнього вчителя, навиків критичного мислення, логічного та креативного мислення для впровадження технології гейміфікації; опанування студентами методів створення та практичного використання ігрових технологій (комп’ютерні, квест-технології тощо) у навчальному процесі загальноосвітньої школи.
- Викладач: Полюхович Н.В.