• АНОТАЦІЯ
  • освітнього компоненту «Психологія міжособистісної взаємодії»
  • освітньо-професійної програми «Практична психологія»
  • підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр»
  • за спеціальністю 053 «Психологія»
  •  М е т а освітнього компоненту «Психологія міжособистісної взаємодії» полягає у ознайомленні студентів з різноманітністю теоретичного і емпіричного матеріалу про особливості міжособистісних стосунків, способи їх ефективного налагодження.
  •  Програма освітнього компоненту розділена на три змістові модулі:
  • Ø      Змістовий модуль 1. «Розвиток міжособистісних відносин».
  • Ø      Змістовий модуль 2. «Реалізація міжособистісних та соціальних відносин у спілкуванні».
  • Ø      Змістовий модуль 3. «Генезис міжособистісних стосунків».
  •  Перший змістовий модуль присвячений висвітленню загальних питань соціальної психології відносин; теорій людських відносин. У розділі розкриваються соціально-психологічні особливості конструктивних та деструктивних форм міжособистісної взаємодії..
  • Другий змістовий модуль спрямований на ознайомлення студентів із соціально-психологічною специфікою спілкування, його соціокультурних аспектів. У ході вивчення модуля здобувачі освіти знайомляться із ефективними технологіями спілкування та комунікативної діяльність практичного психолога.
  • Третій змістовий модуль  охоплює коло питань, пов'язаних із закономірностями розвитку спілкування та міжособистісної соціальної взаємодії на різних онтогенетичних етапах.
  •  У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен демонструвати розуміння:
  • - сутності стосунків;
  • - структури взаємовідносин у малій соціальній групі;
  • - закономірностей розвитку спілкування і стосунків в онтогенезі.
  • та бути здатним:
  • - орієнтуватись у потоці психологічної літератури, самостійно вивчати і аналізувати наукову літературу;
  • - застосовувати теоретичні знання у практичній роботі, володіти методами психологічного дослідження міжособистісних стосунків в групі;
  • - володіти навичками проведення тренінгових вправ для вирішення конфліктів, налагодження ефективної міжособистісної взаємодії.