- АНОТАЦІЯ
- освітнього компоненту «Психологія міжособистісної взаємодії»
- освітньо-професійної програми «Практична психологія»
- підготовки здобувачів освітнього
ступеня «бакалавр»
- за спеціальністю 053 «Психологія»
- М е т а освітнього компоненту «Психологія
міжособистісної взаємодії» полягає у ознайомленні студентів з різноманітністю
теоретичного і емпіричного матеріалу про особливості міжособистісних стосунків,
способи їх ефективного налагодження.
- Програма освітнього компоненту розділена на три змістові модулі:
- Ø Змістовий модуль 1. «Розвиток міжособистісних відносин».
- Ø
Змістовий модуль 2. «Реалізація міжособистісних та соціальних відносин у спілкуванні».
- Ø Змістовий модуль 3. «Генезис міжособистісних стосунків».
- Перший змістовий
модуль присвячений
висвітленню загальних питань соціальної психології відносин; теорій людських
відносин. У розділі розкриваються соціально-психологічні особливості
конструктивних та деструктивних форм міжособистісної взаємодії..
- Другий змістовий модуль спрямований
на ознайомлення студентів із соціально-психологічною специфікою спілкування,
його соціокультурних аспектів. У ході вивчення модуля здобувачі освіти
знайомляться із ефективними технологіями
спілкування та комунікативної діяльність практичного психолога.
- Третій змістовий
модуль охоплює
коло питань, пов'язаних із закономірностями розвитку спілкування та
міжособистісної соціальної взаємодії на різних онтогенетичних етапах.
- У результаті вивчення навчальної дисципліни
студент повинен демонструвати розуміння:
- - сутності стосунків;
- - структури взаємовідносин у малій соціальній групі;
- - закономірностей розвитку спілкування і стосунків в онтогенезі.
- та бути здатним:
- - орієнтуватись
у потоці психологічної літератури, самостійно вивчати і аналізувати наукову
літературу;
- - застосовувати
теоретичні знання у практичній роботі, володіти методами психологічного дослідження міжособистісних стосунків в групі;
- - володіти
навичками проведення тренінгових вправ для вирішення конфліктів, налагодження
ефективної міжособистісної взаємодії.