АНОТАЦІЯ
освітнього компоненту «Психологія спілкування»
освітньо-професійної програми «Практична психологія»
підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр»
за спеціальністю 053 Психологія
Метою навчальної дисципліни «Психологія спілкування» є засвоєння здобувачами освіти основних теоретичних підходів до вивчення проблем комунікації та спілкування; формування навичок аналізу змісту комунікаційних актів, навичок розпізнання невербальної сигналізації та емоцій співбесідника, навичок збереження комунікативної рівноваги та досягнення ефективності в комунікації.
Програма освітнього компоненту розділена на два змістові модулі:
- Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основи психології спілкування
- Змістовий модуль 2. Актуальні проблеми психології спілкування
П е р ш и й з м і с т о в и й м о д у л ь спрямований на ознайомлення студентів із спілкуванням як соціально-психологічним феноменом, особливостями вербальної та невербальної комунікації, комунікативними, інтерактивними та перцептивними властивостями процесу спілкування.
Д р у г и й з м і с т о в и й м о д у л ь спрямований на ознайомлення здобувачів освіти із соціально-психологічними особливостями дефективного спілкування, конфліктами у спілкуванні, психологічною культурою спілкування та особливостями процесу спілкування в професійній діяльності психолога.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен демонструвати розуміння:
- головних компонентів міжособистіного спілкування та їх особливостей;
- механізмів соціальної перцепції та особливостей першого враження і розуміння співбесідника;
- факторів та умов ефективного спілкування;
та бути здатним:
- обирати адекватні способами і прийомами розв’язання конфліктів в міжособистіному спілкуванні;
- використовувати психологічні знання про комунікативні процеси у формуванні комунікативної компетентності, навички рефлексії та емпатії, ефективної комунікації;
- оперувати категоріальним апаратом психології спілкування.
- Teacher: Лариса Кулакова