Вивчення дисципліни передбачено навчальним планом на 2 курсі.
Мета полягає у формуванні
низки компетентностей: систематизації історико-педагогічного досвіду розвитку
педагогіки творчості, її філософських і теоретико-методологічних засад;
розкритті сутності, специфічних ознак, змісту ключових понять педагогіки
творчості; дослідженні й моделюванні психологічних та педагогічних умов креативного
розвитку здобувачів у сучасному освітньому процесі.
Завдання:
1) визначати та аналізувати теоретичні засади педагогіки творчості;
2) характеризувати умови та джерела розвитку педагогічної творчості, механізми прийняття творчого педагогічного рішення;
3) окреслювати основні складові індивідуальної творчої концепції педагога, особливості формування творчої особистості вчителя й учнів;
4) визначати ознаки творчої лабораторії педагогів.
- Teacher: Tetiana Yakovyshyna