Вивчення дисципліни передбачено навчальним планом на 2 курсі.
Мета полягає у формуванні низки компетентностей: систематизації історико-педагогічного досвіду розвитку педагогіки творчості, її філософських і теоретико-методологічних засад; розкритті сутності, специфічних ознак, змісту ключових понять педагогіки творчості; дослідженні й моделюванні психологічних та педагогічних умов креативного розвитку здобувачів у сучасному освітньому процесі.

Завдання:

1) визначати та аналізувати теоретичні засади педагогіки творчості;

2) характеризувати умови та джерела розвитку педагогічної творчості, механізми прийняття творчого педагогічного рішення;

3) окреслювати основні складові індивідуальної творчої концепції педагога, особливості формування творчої особистості вчителя й учнів;

4) визначати ознаки творчої лабораторії педагогів.