Мета навчальної дисципліни «Інноваційні освітні технології у закладах освіти» полягає у формуванні в здобувачів вищої освіти системи знань про сучасні освітні технологічні процеси та про зміст і сутність інноваційних освітніх технологій у вищій школі.

Завдання навчальної дисципліни «Інноваційні освітні технології у закладах освіти»:

- вміння розв’язувати дидактичні проблеми освітнього процесу за допомогою сучасних інноваційних технологій, аналізувати і прогнозувати ефективність застосовуваних технологій навчання, формувати почуття відповідальності за їх результати;

- розвиток потреби творчості, педагогічної культури і нового стилю педагогічного мислення;

- актуалізація навчальної мотивації, запровадження системи вільного пошуку власних технологій;

- самопізнання з метою виявлення педагогічних якостей, що потребують удосконалення і розвитку;

- творчий розвиток особистості майбутнього педагога, індивідуалізація процесу навчання у закладі вищої освіти;

- розвиток інтелектуального потенціалу майбутнього педагога, зорієнтованого на креативний рівень опанування матеріалом, спроможного до постійної самоосвіти та самовдосконалення.

Програма навчальної дисципліни ОК 08 «Інноваційні освітні технології у закладах освіти» складено відповідно до освітньої програми підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти 013 «Початкова освіта». Програма базується на положеннях Закону України «Про вищу освіту».

В Україні активно проходить процес становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий освітній простір, що супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці освітнього процесу.

Сучасна психолого-педагогічна наука, як і педагогічна практика, перебуває в стані переоцінки цінностей. Основний пріоритет звернено до духовного становлення розвитку особистості, наповнення процесу формування та самореалізації сучасної особистості, культуро-творчої, життєво-творчої з духовним змістом навчання і виховання.

Підготовка майбутнього фахівця до професійної педагогічної діяльності у закладах вищої освіти набуває надзвичайної ваги особливо в сучасних умовах, у період реформування освіти. Навчання другого (магістерського) рівня освіти вимагає від здобувачів вищої освіти ґрунтовної підготовки, прикладання зусиль в оволодінні найновішими формами, методами, засобами професійної діяльності. Саме тому пошук освітніх технологій, які б розглядали особистість як головний пріоритет і цінність, як суб’єкт культури і життя, є найактуальнішим завданням сучасної педагогічної науки і практики.

Практична спрямованість підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня освіти та наявність у них досвіду педагогічної діяльності дозволяє вивчати курс з освітніх технологій шляхом розкриття сутності та змісту навчальних тем дисципліни на лекціях; закріплення матеріалу при його обговоренні та аналізі проблемних ситуацій на практичних та лабораторних заняттях; закріплення знань, умінь і навичок педагогічної діяльності  під час проходження педагогічної практики; завдяки значному обсягу самостійної роботи здобувачів освіти.

Сучасне навчання у закладі вищої освіти спрямоване на виховання конкурентоспроможного фахівця, здатного формувати в собі основи теоретико-методологічної педагогічної культури щодо сучасних процесів технологізації в освіті.